Klachten?

Klacht?

Wij bij 123-vrachtwagentheorie.nl proberen onze uiterste best te doen om iedereen op een zo goed mogelijk manier te helpen. Helaas kan het voorkomen dat jij dat gevoel niet hebt gehad, dan gaan we er samen voor zorgen dat dit wordt opgelost. Aangezien wij de tevredenheid van onze klanten belangrijk vinden hebben wij een klachtenprocedure.

Hoe dien ik mijn klacht in ?

Lees hieronder hoe je jouw klacht kan indienen en hoe we omgaan met de afhandeling ervan.

Veelgestelde vragen

U kunt u klachten op verschillende manieren indienen bij ons.

Mailen: info@123-vrachtwagentheorie.nl met onderwerp klacht voornaam en achternaam of neem contact op via ons contactenformulier.
Bellen : We zijn bereikbaar van 09:00 uur tot 19:00 uur op werkdagen. Zaterdag van 13:00 tot 17:00 uur.
Appen : Je kunt ons ook natuurlijk appen. Klik op de whatsapp symbool en we staan je graag ter woord.
Brieven: We accepteren de brieven met onderwerp klacht op het volgende adres:
Polakweg 10-11
2288 GG Rijswijk

Alle klachten zullen binnen 48 uur (op werkdagen) in behandeling worden genomen en binnen 4 weken afgehandeld zijn. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen dan geven we dit op tijd aan. Brieven die een langere verwerkingstijd vragen, worden uiterlijk binnen een termijn van 8 weken opgelost.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn dan kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van de Geschillencommissie. Het oordeel van de Geschillencommissie is bindend en eventuele consequenties worden door 123-vrachtwagentheorie.nl zo spoedig mogelijk afgehandeld.

Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld en niet met derden gedeeld. Uw klacht wordt maximaal voor 1 jaar door ons bewaard en kan worden gebruikt voor interne training.